امنیت سرمایه گذاری در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : amir

خیلی از ما نگران امنیت سرمایه خودمونیم. اقتصاد متورم جهان و جنگ اوکراین باعث شده پولهامون آب بره. این فقط تو کشور ما اتفاق نیافتاده تو بیشتر کشورهای دنیا افزایش هزینه های زندگی سرسام آور شده. این وضعیت باعث شده همه به دنبال جایی باشن که بتونن ارزش سرمایه خودشون رو اول حفظ و بعد افزایش بدن.

قبرس شمالی یکی از جاهایی است که میشه برای سرمایه گذاری به اون فکر کرد. یکی از مهم ترین دلایلی که این روزها اسم قبرس شمالی رو زیاد میشنویم هم جنگ روسیه و اوکراینه، این جنگ باعث شد حجم سرمایه گذاری روس ها و بعد اوکراینی ها در قبرس شمالی بیشتر بشه.

اما نگرانی همه سرمایه گذار ها از امنیت سرمایه هاشون هست. خوب قبرس شمالی هم مثل همه سرمایه گذاری های دیگه باید محتاطانه و با بررسی همه جوانب انجام بشه. به قول ما ایرانی ها گل بی خار کجاست! یعنی اینکه هیچ خوبی و زیبایی بی عیب ونقصی در دنیا وجود ندارد. قبرس شمالی هم از این قاعده مستثنا نیست.

اما بعنوان یک سرمایه گذار که خودمون تو قبرس شمالی در حال خرید و فروش ملک هستیم خوبی ها و بدی های قبرس شمالی رو میگذاریم تو کفه ترازو و بعد برای سرمایه گذاری تصمیم میگیریم.

تازه این همه ماجرا نیست. بابت هر سرمایه گذاری جدید بابت هر خرید ملکی و بابت شروع هر ساخت و سازی همه سرمایه گذارها منجمله خود ما دوباره خوبی ها و ایرادات اون سرمایه گذاری رو سبک و سنگین میکنیم که بتونیم سرمایه گذاری امنی داشته باشیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد امنیت سرمایه گذاری در قبرس شمالی و همچنین دریافت مشاوره رایگان به وبسایت وست ادوایزر مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: